Dagen började och slutade bra!

Först på morgonen åkte jag och pappa för att ta ut hästarna vid kl 9.
Annie var som vanligt pigg och snäll att leda ut i hagen :`)
När vi hade släppt ut hästarna så åkte vi till Hässle för att rida Wendysen! ♥
(mer om hur de gick att rida Wendy kommer senare)
Wendy var iallafall jätte fin! :)
Sem var kl runt 11 tiden då åkte vi för att jag skulle rida en av min systers hästar.
Jo, Weron...
Weron är en valack på 4/5 år, han har hoppat 100 rundor nu i år och Johanna satsar detta året på honom att de ska hoppa 120!
(Hur de gick med han de kommer också senare)
Han var väldigt seg!
Också var Hanna och kollade när jag red han. :)
Sen åkte jag hem köpte på MC påvägen hem sen åkte jag till stallet runt halv 3 för att rida ut...
Men planerna blev ändrade!!
(Som allt annat kommer se också senare!)
Jag red ut på Annie skulle jag göra med Hanna & Emelie men så blev de inte!
Men jag hade mycket kul att rida ut, red ut med min bästa! ♥♥
De var super kul, Annie var jätte pigg.. hon tyckte också de var superduper kul! :D
Och så nu senare på kvällen var jag med Thezzan! :D
Vi åkte till Hässle och skulle fota mig med Wendy.
Såklart skulle de bli åska och inte så fint väder, men vi kollade på fölungen istället :D♥
Vi myste lite med den, tog lite kort och sen tog vi också lite kort på mig och Wendy i boxen! :*
Vi hade de jätte mysigt med hästarna, åkte sedan till våra andra hästar..
Hälsade på våra 1 åringar i de andra stallet, sen åkte vi hem igen! :)
Vi var där ganska länge faktiskt nästan i 2 timmar! :D
Det har varit en mycket trevlig dag!
Hur har eran dag sett ut då? :)
Jag & min vackra tjej Wendy!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0