Färgstark eller neutralt?



Precis som på bilden, vad föredrar du?
Tycker ni det är fult med färgstarka schabrak eller trist med neutrala?

Själv tycker jag om båda faktiskt.
Till tävling vill jag gärna ha något uttstickande men också neutralt.
Man tröttnar fort på färgstarka tycker jag och därför smidigt att ha lite neutralt.

Dom schabrak som är i hållet mot blå, svart, bunt och vit är ofta stilrenare,
medans som i turkost, gult, rosa och oranget är lite mer helt enkelt.

För variationens skulle gillar jag båda och,
för inget av dom är fula egentligen.

Färgstark är roligt och man kan få en känsla av vår och sommar,
medans dom kanske sticker ut lite vilket jag gillar.
Dom neutrala är lite mer stilrena och kanske mer häst och vinter,
men dom är fortfarande snygga!

Vad tykcer ni, föredrar ni mycket färg eller lite färg?



Kommentarer
Postat av: Kimman

jag älskar färgstarka men då ska det bara vara dom som syns, det ska inte vara någon annan färg som stör.

Älskar starkt röda schabrak för dom kan man lätt matcha med röda benskydd eller nått sånt. Rött är liksom färgstarkt men ändå neutralt tycker jag. :)

2012-04-12 @ 15:38:42
Postat av: Alva

Färgstarkt! Speciellt rosa! eller grön! eller turkos! :D

2012-04-12 @ 16:17:26
URL: http://alvadc.blogg.se/
Postat av: antonia martinsson,VRF

Färgstarkt

2012-04-13 @ 14:34:26
URL: http://justwithhorse.bloggplatsen.se/
Postat av: Elin

Jag gillar också båda!:D

2012-04-17 @ 15:42:12
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0