Godmorgon!

Nu gick jag precis upp och satte mig vid datan, Emelie ligger kvar i sängen och kollar på min mobil.
Nu på morgonen ska jag hem byta om se åka till stallet och rida Annie!
Vi ska rida ut till Byestad, ska galoppera av henne lite om de är fint väder.
För jag rör alltid på mina hästar när jag har tävlat de för att ta bort de mjölksyra som de kan ha kvar.
Alltså jag rider oftast ut då, men jag galopperar inte ut i fullfart.
De skulle jag aldrig vilja göra, tänk om dem vrickar sig, då skulle jag aldrig förlåta mig  själv om något skulle hända!
Så jag ska bara rida ut lite lungt och fint :)
image description
Älska att rida ut på denna fina älsklingen, de är hon som gör hela min dag!♥
Sen ska jag och Emelie åka till Anki och rida ponnyerna, där ska jag också kolla på en 3 årig D ponny.
En brun, nätt ponny med en bläs och ett sto. Den är jätte fin.
Sen var de också en annan  valack som jag tycket var jätt fin, som vi också skulle kolla på.
Vill gärna ha ett litet "projekt" som vissa kallar de i sommar.
För i sommar vill jag rida så mycket som möjligt. ;)
De ä så jävla kul, rent ut sakt :D
Gör jag ska rida/tävla Annie i sommar, förhoppningsvis Wendy också.
Sen så ska jag och Emelie se till att vi har 2 ponnyer var i sommar som vi ska åka och tävla på.
Sen ska jag ha en 3 åring som jag ska utbilda och så.
Hihi, jag vill också att vi ska låna antigen 2 shetlandsponnyer eller miniatyr i sommar också.
Fatta så gulligt att ha 2 små ponnyer i somma på gården, de kan ju stå i e och samma box :)
Miniatyrhingst. Hästar säljes
Denna skulle jag lätt vilja ha, den är super söt och super duktid :D
Men de kosta en del, vill ine slänga ut de på en sådan liten skit ;)
Så i sommar kommer vi ha hästrekord, vårat rekord på soare är 40-50 hästar.
De ni, fatta så många hästar och de ska bli måga fler denna sommaren :)
När vi har varit hos Anki ska jag åka ut och rida Wendy.
Mys i solnedgången!♥
Världens bästa dag om vädret är på våra sida!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0