Godmorgon!

Var uppe till 1 igår natt, jag kollade på Harry Potter som gick på tv.
Jag har fölt Harry Potter i flera år, jag började kolla på de när jag var 6 år gammal! ;)
Den var super bra, eller jag såg inte så mycket, för jag ville göra klart hopptränings filmen på Wendy.
Men jag kollade lite då och då, sen när filmen laddade när på videofyme så kollade jag från 12 till 1 :D
En mycket bra film, värd att se!!
Tänkte berätta om min dag!
- Ska rida ut på Annie!
- Rida dressyr på Wendy!
- leta reda på täcken till Wendy som hon kan ha.
- Mocka hos min kanin ♥
- va med bästabästiis Elin malmis stenis grenis!♥♥
Detta kommer bli en toppen dag, sol är de ute ca 7 grader varmt! :D
Mysmysmys!♥
Jag och Johanna♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

NU är Årets påskblogg utsedd! Blev det du??

KRAM och tack för att du var med <3

2012-04-08 @ 12:55:09
URL: http://www.asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0