Grand Prix igår!

Igår var de Grand Prix alltså final!
Hindrena låg minst på 120, de var en svår bana!
De var en A:1a, jag red nolla i grunden.
Hon var så fin, man märkte jätte väll att Annie var försiktig!
Hon ville verkligen inte riva, så allt verkligen bara satt! :D

De var 21 st som startade de var 6 placerade. Jag var en av dem som gick hoppa omhoppning.
De var faktiskt 6 st som var nolla i grunden, så jag skulle bli placerad hur de än gick, så jag blev jätte glad.
Precis när de skulle starta omhoppningen sa dem att dem som gick 4fel i grunden skulle också få vara med i omhoppningen!
Visst de var bara 3st som hade 4 fel men jag tyckte de var onödigt att ha med dem.

omhoppning där jag bara ville rida nolla, kom nära in i kombinationen och hon räckte inte fram så vi rev ut!

Så jag kom 7a, de var en som hade 4 fel i grunden men noll i omhoppningen så hon gick om mig!
Aja, jag är super nöjd.

Är ändå kvalad till sm, så de ska bli ännu roligare! :D


Vilka ska till sm i år? :D

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0