I helgen ska vi...

Till Anki och vi ska löshoppa ett par 3 åringar.
Eller vi ska löshoppa alla ponnyer.
De ska bli kul och se hur bra ponnyerna hoppa igentligen, vilken teknik dem får när de måste tänka lite själva! :)
Jag har löshoppat ganaks mycket i mitt liv, vi har ju löshoppat våra unghästar mycket.
Den värsta gången var när en av våra unghästar.
Den stannade alltid i ett hörn och luktide för de var skit i hörnen.
Då tänkte vi att, vi trucker på lite så den inte kan stanna!
Tror ni inte att hon hoppar över väggen! :o
De var verkligen hemskt att se, hon var ungefär 155 hög i manken.
Och hon kom över väggen, hon blev bara lite svullen i bogen sen blev de inget mer.
fatta och väggen var ungefär 2,5m högt!
Hon hade hopp kapacitet ;)
men efter ett par månader så blev hon såld!
Hon var en stor favorit för mig, jag var den första som satt på henne.
Hon var hur snäll som helst, hon var verkligen en Julia Persson ponny!
Hon hette Bizaloma VDL! 

Hon var super fin! :)
Har någon av er som har löshoppat innan eller har ni sett någon som har löshoppat?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0