Idag...

Idag har jag inte varit på top, mest trött besviken arg ledsen orolig osv osv....
De har varit mycket olika känslor också denna dagen, de har verkligen hänt något.
Jag vet, ni som vet om de... ni tänker väll att de inte är så farligt.
Men jag är en väldigt känslig person som tar väligt illa upp lätt!
Jag kan ändra mitt beteende till jätte glad till arg på någora sekunder sen är jag glad igen...
Idag har de verkligen vart en sådan dag, jag har inte varit sugen på att blogga.
vet inte vad jag ska skriva jag mest mummlar på i min ensamhet....
aja, nu ska jag ta tag i detta och göra något åt de, ska ha kul nu imon!
Tänka helt andra tankar en på detta jag har i mitt huvud just nu!!!!
Men jag kan inte bara släppa de, tänk om de händer igen..
Tänk om jag blir de ett helt år :O
Mitt liv kan bli förstört så fort, lika fort som att vända handen från en sida till den andra!
Detta kommer jag säkert tänka på i flera dagar!
Mår inte bra av detta, vill bara komma bort från allskit och börja om på nytt.
Vill göra om mina misstag och göra allt till rätta, då kanske detta aldrig hade hänt.
Våran låt, jag har sakt att jag alltid kommer kunna minnas dig, sakna dig... men vill jag de? ♥
Detta är våran låt, älskar dig min fina vän... ♥♥♥
Bara när jag hår låten då tänker jag på dig, jobbigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0