Ridningen idag!

Idag red jag med Bästiis Emelie, de var super kul!
Vi red på paddocken och trimmade ponnyerna.
Annie var mycket fin, hon var väldigt pigg! :)
Red mest lite förflyttningar och så, galopperade och travade över några bommar som låg på marken.
Känner att jag måste rida mer över trav bommar, för Annie hoppar bara över dem! :P
Wendy red jag också på paddocken, red också här över bommar.
Men nu var inte bommarna på backen jag red över alltså de var hinder!
Har inte hoppat Wendy på ett tag så jag kännde att jag kanske skulle ta ett par hopp.
Ska hoppträna Wendy imon ute så jag kände att de skulle vara bra och hoppa något ute innan.
Hoppa ute för första gången med Wendy kändes bra, hon var pigg och bjöd jätte fint till hindrena! :)
Är mycket taggad till hoppträningen imon, hoppas bara att den är ute nu.
Och att de inte regnar och ha de tråkigt! :/
Ponnyerna var mycket fina idag, glad ryttare!
Bästiis!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0