Såg nyss klart på PA

Fick mig verkligen att tänka tillbaka på i somras,
när jag var på Sjöstjärnans ridläger.
Det var så himla kul och en massa goa folk!


Jag längst till vänster, Linnea till höger om mig och Julia Michelsen längst till höger.

Saknar verkligen Sjöis enormt mycket och vi hade hur kul som helst,
kan snacka om detta lägret i evigheter och varje gång jag gör det minns jag något nytt, för detta var ett händelse rikt läger kan jag lova! ;)


Jag och min grupp jag red med, nästan hela stugan + vår ledare.

Vi hade verkligen sjukt kul under hela lägret och detta skulle jag vilja göra om,
och med samma goa person man lärde känna!
Allt från baddagen till hoppning, från kvällarna i stugan till bara vara där.

Jag hade en ponny som hette Lyrik och han var verkligen jätte fin.
En 6 årig d-ponny valack som var mycket duktig.
Han var snäll att hantera, mjuk att rida och fin att rida dressyr på,
hoppade bra och snäll att rida ut på. Lagom framåt och lyssnade!


Detta är Lyrik och jag under en hopplektion.

Fick uppleva jätte mycket under denna tiden och vår stuga var bäst.
Vi hade hur kul som helst varje dag.
Saknar jätte många från lägret och önskar att alla bodde här i Vetlanda.

Kommer ihåg när vi hade talangjakten och vår stuga vann,
vi hade lätt den roligaste uppvisningen, vi hade teater.
Vi härmade ledarna, Henning som äger stället och lite andra saker.

Sista dagen när det var uppvisning så kom jag med i voltigelaget också.
Gick sådär haha, men det var kul och det var huvudsaken.


Jag och Fantasy på en voltigeträning.

Detta var en riktigt bra vecka som man minns livet ut,
i julas så träffade jag Hanna och Viktoria från lägret när jag var i Göteborg.
Hade en sjukt rolig helg och saknar sjöis till tusen!
Dock hade ett träningsläger eller liknande vart mer till nytta men sjukt kul!


Alla från lägret v. 28 2011 ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0