Svar på kommentarer!

Dessa kommentarer är ifrån april.
kimsi om Helt tom på idéer asså..:
Skulle gärna läsa lite ridövningar, både i markträning och i hoppning. mycket bilder, outfits o.s.v 
berätta hur båda kom in i ridsporten, när ni började gilla hästar, när ni började rida o.s.v 
mycket shoppingtips till hästen, hiss och diss. skulle varit kul att läsa allt detta! :D
Svar: (asså denna är till oss båda så jag svarar också på denna) 
Tack så jätte mycket för tipset, ni får gärna skriva hela tiden om ni kommer på något ni vill att vi ska skriva lite me om.
De skulle vi bli jätte tacksamma för! :)

my om Världens bästa ponny, du gör mig aldrig besviken! <33:
perfekt runda Julia! Annie ser superduper fin och fräsch ut och du rider så bra på henne:D
Svar: Tack, hihi hon var super fin! De är inget att klaga på, hon är pigg och galen som vanligt! :D
Tack så jätte mycket My! :D♥

Alva om Jag & Emelie har planer för framtiden!:
Den bästa R.I.D.B.A.N.A.N ? :D


Svar: Hihi, de får ni veta senare kanske i sommer eller längre fram i framtiden!
Jag och Emelie drömmer så lätt är de ännu, tills vi har bestämmt oss! :D ♥




Alva om Hoppträning Wendy!:
gud vad du måste ha tränat mycke! o.o din sits är så stilla! :D blir avis på dej fast du har nog tränat mer oxå x)



Svar: HAHA, jag är ridet i 11 år nu, så jag måste väll ha förbättrat mig hoppas jag 
Du ska bara veta hur många som har klagat på min sits, den hör jag fortfarande ibland kan jag säga!
Men tack så mycket att du tycker de! :D
hehe, övning ger fädighet eller vad de nu heter! :P




Elin om Världens bästa dag!:
Julia du är bäst! Vacker o en underbar vän!:*


Svar: Du Elin är Bässtt och världens vackraste och mest underbara vän! :*
( Fick verkligen till svenskan där mest underbara) HAHA :P ♥





Elin M om Tävlings dagen började bra! :D:
GAttis Julia!<3


Svar: TACK Elin! :* ♥





Alexandra om Sv på kommentarer!:
Haft häst i samma stall som Wendy stått innan. Och måste säga att hon ser jättefin ut nu Julia - jättebra jobbat!! :)
All lycka till er båda i framtiden!
Kram Alexandra

Svar: Tack så jätte mycket, blir verkligen glad när ni säger så, har verkligen kämpat med detta nu! :D
Tack så mycket! :)





Alva om Godmorgon! :D:
Heh bra dag i skolan? Nejdå, int om man har lov som jag xP


Svar: hihi, fuskis! :P




Detta var alla kommentarer för denna gången, ni får gärna fråga om ni inte vet eller vill veta mer om! ;)

HA DE BRA! :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0