Tjena morgon här nu då!

Nu är Emelie och tävlar, jag är hemma och tar hand om hästarna medans min syster är själv och tävlar som Emelie.
Fast inte på samma ställe..
Men nu på morgonen ska jag åka och ta ut hästarna, sen ska jag rida 3 hästar nu på morgonen.
Ska rida först Ramona som är min systers stor häst!
Om ni vill veta mer om henne så kommentera att ni vill se så gör jag ett inlägg om henne under dagen!

Ska rida lite dressyr på henne!
Sen ska jag rida också dressyr på lilla Älsklingen Annie.
Hon var super fin igår mer om de kommer senare ikväll! :)
Ska också rida ut på Wendy imon, hoppas de är ett fint väder! :)
Också när Emelie har kommit hem från tävlingen och vi har gjort de vi vill ska vara klart då åker vi till Anki och ska löshoppa alla ponnyer förjoppningsvis! :D
Dagen imon kommer säkert att bli toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0