Vad tycker ni om HV POLOs nya benskydd?

MÄRKEN - hv polo - BENSKYDD COLOR 4-PACK HV POLO
Jag tycker dem är ganska snygga faktiskt! :)
Dem finns i alla möjliga färger och de tycker jag är välditg bra.
För alla har ju sin egna stil, jag tycker brunt och blått och svart och rött är väldigt snyggt på benskydd.
De beror ju också på hur ens utrustning ser ut.
Jag är inte så utseende fixerad, men jag tycker iallafall när man tävlar att man ska ha dem snyggaste kläderna man har.
Asså hästen ska antigen hela sin utrustning svart eller i en annan färg.
För de är inte snyggt att komma med röda benskydd, svart sadel med ett brunt träns :P
De är inte snyggt, vad tycker ni?
Skulle ni vilja ha dessa benskydd?
de skulle jag! :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jaa dom är jättesnygg!!

Jag skullr vilja ha dom i svart eller blå!! ;)

2012-04-15 @ 21:13:47
Postat av: Emilia

Jaa dom är jättesnygg!!

Jag skullr vilja ha dom i svart eller blå!! ;)

2012-04-15 @ 21:14:17
Postat av: Elin

Jag vill ha såna!:D

2012-04-17 @ 15:37:17
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0