En hel dag i stallet = fyfan.....

Åhh, jag är helt slut i hela kroppen, har ridet 7 st hästar idag!
Och att våra egna hästar inte vill gå in, åhh jag kom hem nu...
Kl 10, vi hållde på i 1 timme för att försöka få in våra häsar.
Nää, de ville inte in.... de sprang igenom stacket vi lockade vi gjorde precis allt för att få in dem!

Men sen lurade vi hästarna så då stängrde jag över allt så de inte kom in i någon annan hage.
Då gick de in tillslut, för då var de inte roligt mer! -.-
Jag har helt totalt slut, jag orkar verkligen inte skriva på min praouppgift heller idag -.-
Så de gör jag imon! 
Ska också gå upp kl 8 imon för att sedan hinna blogga på morgonen, För att sedan åka till stallet och börja praoa igen.
Fast imon börjar vi vid 10 så de rätt lungt...




Men nu måste jag verkligen äta sen sova, åhhh jag känner mig jätte dum att jag inte har bloggat alls idag.
men jag kommer igen imon, för jag klarar verkligen inte dehär idag.
jag är slut håller på pch somnar, tack för mig leverpastej  ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0