Godnatt!

Dagen idag har varit väldigt lång, jag behöver verkligen en godnatt sömn!
Imon ska jag som idag gå upp vid 8/ halv 9 (Y)
Inte så jätte tidigt men lagom iallafall, på måndag ska jag som Emelie skrev innan idag att vi ska på prao ;)
De ska verkligen bli najs! De är iallafall mycket bättre än skola! :D

Tycker inte ni de?? :P


Aja nu ska jag gå och sova! (Y) de blir en lång dag också imon.
Ska kanske hitta på någit med Emelie, men de är inget som är bestämt ;)

vi hörs imon!! :D
Godnatt!!♥






På måndag bilr de också att rida Wemdy och Ariel igen efter alla tävlingar i vetlanda.
För då har man inte kunnat rida något i ridhusen eller någon annan stans.
Inte för att dagarna har räkt till, till de men aja.
Sen blir de rida, Rida och RIDA!! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0