Godnatt!

Börjar vid kl 12 imon igen, sista dagen för prao på ridskolan!
"skönt måste jag säga iallafall, fast de har varit rätt chill ändå!!
Men jag längtar verkligen till Göteborg Horse Show på lördag, de kommer bli bäst!!
På messan ska jag gå med mina systar, jag ska iallafall köpa ett par nya stövlar!
Förhoppningsvis kanske jag kan blogga lite där med om min mobil vill fungera! :)

Annars får jag låna min systers! :D
Så ni har iallfall lite att läsa när vi är där, Emelie kommer ni nog få höra av.
För hon kan ju blogga på sin mobil! ;)
Om ni vill som sakt vill träffa oss i GHS så är de fett grymmt! 
För både jag och Emelie kommer nästan vara där hela dagen! 

Jag kommer vara där från 2 till 12 på natten ;) 
Och Emelie från morgonen och framåt :) 

 
Min snygging!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0