Har inte tid nu

Kom nyss från stallet, vart med när Julia ridit Ariel och Wendy.
Efter det åkte vi hem och åt, på 7 minuter bara haha! ;)
Till Salsa och mockade 5 boxar, vidare till ridskolan för att rida fyra hästar.
Mer om hur det gick och så imon, har vart och handlat mat med mamma också.
Red Salsa också medans mamma fixade maten och allt.

Mormor och Morfar är här och vi ska fira mig lite,
Så har lite fullt upp tills dom har åkt, sen ska vi ha lite mys - jag, mamma och min syster! <3
Lovar att uppdatera mer imorgon, kanske något ikväll.
Usch, var ett stressig och en dag med mycket att göra, men det gillas!


finaste hanna som jag alltid har det bäst med! älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0