Hemma!

Nu är jag hemma och tänkte blogga lite ;)
Håller lite på att skriva i prao boken, vad jag har gjort osv.
De är inte precis super skoj...

iallafall jag så letar jag också stövlar, åhh jag hittar verkligen inga.
Jätte tråkigt, de måste väll finnas några som kostar under 4000? :P eller?

För tänk att GHS är bara om drykt 4 dagar :D hihih
längtar as mycket dit, att få träffa alla vänner och att köpa mina nya stövlar :D jippi!!

Vad har ni tänkt att köpa i GHS??

Mycket saker eller vara små men många??

Jag ska iallafall köpa ett par stövar och en födelsedagsprisent till Thezzan och 2 st till bästiis!!♥





vad tycker ni om de!! :D
Har ni några önskemål för er som jag ska köpa till er?? :)
hihi för annars ju thezzan kommentera här och emelie bara säga de till mig!! hihi

Mycket tråkigt inlägg men så äre ;)



Kungar på att bowla ;) Jag och Olivia!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0