Hoppträna wendy!

Pappa är påväg och ska hämta wendy och Ariel!
De är ingen hoppträning för Frida idag, för hon är på kurs!
Så istället ska jag hoppträna för min pappa med wendy!
Ariel rider jag bara normalt, Annie ska jag rida en typisk dressyr aktigt pass!
Wendy ska jag bara hoppa lite lågt och hon ska gå av slapnat och Allt.
Hon ska inte vara osäker, ska bara ta fram några titiga hinder.
För wendy spelar nog de igen roll, hon ska bara inte vara osäker! :)
Heja heja wendy!
image description
Men Annie ska jag rida mycket flytta, ex öppna/sluta osv!
Ariel ska jag bara rida i 30 min för hon orkar inte mer ände!
Vi kanske hoppar lite med henne, bara något litet när ändå hindrena är framme! ;)
image descriptionimage description
Vackra Wendy! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0