Imorgon....

Imorgon ska jag till stallet på morgonen och rida lilla Annisen :D
Elin ska också vara med då (Y)
Vi ska nog hitta på lite i stallet och så.
Sen ska vi åka hem, äta! Elin skulle någon stans imon kl 2.
Jag ska inte göra något direkt imon!
Så då hinner jag lägga ut alla filmer! :D

Om någon vill så kan vi nog ha en skype eftermiddag imon! :D
Runt 2-3 tiden?
är de någon som vill prata med mig i skype? :D
HAHA, kanske Elin vill vara med på de, jag vet inte vart hon skulle! :)
men iallafall, om någon vill så har vi en skype eftermiddag imon innan min hoppträning!
adda mig om ni vill prata thejuliapersson heter jag ;) skriv i medelandet att du vill skypa med mig via bloggen! ;) haha
Annars addar jag inte någon som jag inte känner! :P

Jag ska hoppträna Wendyisen för Frida imon också! :D
Hoppas att de går bra med Wendyisen!♥

Vad ska ni göra imon?? :) hihi



Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0