Jag har glasögon!!

Är de någon som vet att jag har galsögon?
de vet jag knapt själv ibland!
Jag hatar att man inte ser saker, jag har sådan J*vla dålig syn!

När jag tävlar ser jag inte nummerna eller något!
Alltså jag ser inte på långthål, bra på närahål! ;)



Jag tycker själv att jag ser jätte ful ut i galsögon, men vad gör man åt de?
Jag måste ju fan se något!
Men jag ska någon gång skaffa lincer, jag vill inte ha galsögon.
De gör jätte ont på näsan! haha...

Vissa som skaffar glasögon passar jätte bra i de, men de gör f*n inte jag ! :(
Jag ser ut som en apa!



Åhh, jag hatar de!
Men jag är för feg för att skaffa lincer.
För vissa säger:
De gör aaasss ont...
de är jätte lätt..
De är svårt i början men inte sen...
De är svårt hela tiden!!

jag är såhär nu :O
jag är så rädd att de ska bli helt fel, så jag blir helt blind sen!
Så jag inte kan rida! :(
För jag är så känslig med mina ögon! O:)



Vad tycker ni om lincer för er som har de?

Tycker ni andra att jag ska ha kvar mina glasögon eller skaffa lincer? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0