Julia here!!

Hejsan!  Jag heter då Julia Persson, driver med lilla Emelie!  Jag är borta på landslagsträning i Grevagården, jag hade med mig datan och bärbart internet. Haha, både jag eller min pappa kommer bara inte ihåg lösenordet!  Så förhoppningsvis om mobilen vill de jag vill så kan jag görs inlägg här, annars får ni läsa mer imon kväll eller på måndag morgon kommer de en massa inlägg! :D  Som Emelie sa, ni kommer aldrig få uppleva när ni går in här att de inte finns något nytt inlägg!   För vi kommer göra inlägg 24/7!   O de vill ni inte missa! ;)   Här nere kommer de en film, för mitt bärbara internet fungerar ju inte, så jag filmade från mobilen! Visst de är inte toppen kvalité men ändå! ;) Hörs! / Julia

Kommentarer
Postat av: Wilma

tack emelie. <3

2012-02-12 @ 10:14:47
URL: http://nattstad.se/wilmaskold

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0