Kiosken!

Just nu sitter jag i kiosken med Emelie, de är rätt segt här för de kommer nästa inga kunder! :P
Innan idag ska hoppade jag msv b, de var A0/A0
Jag var nolla till sista hindret i Omhoppningen, där jag red på för fort och släppte iväg henne!
Så de blev flackt! Så då såklart rev jag sista hindret, såklart när jag satsar river jag alltid sista hindret!
Alltid gör jag de!!! Jätte jobbigt....
Aja jag är jätte nöjd, får ta de imon istället! ;)
Imon blir de Tagga msv a, jag ska bara satsa på nolla!
Så jag kan bli kvalda till sm, de är ku nya kval regler nu! ;)
Nu ska jag gå till baka till mitt liv igen!
Hörs ikväll! :D
image descriptionimage description
/Julia

Kommentarer
Postat av: Moa

Du var grym! :)

2012-02-17 @ 21:16:03
Postat av: my

hehe, du får tänka och rida efter att du ska komma 2-3:a, ni vinner ändå:) Håller tummarna resten av helgen, rid som du gjorde på SM;et i helsingborg så kommer nog en felfri ritt:D

2012-02-17 @ 22:31:59
URL: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0