Laddad för tävling!!

Jag och Annie är väl laddade för helgens tävlingar.
Jag red mest igenom henne idag, kl halv 4 kom vetlanda posten till mig!
De pratade om hur landslagstränigen var och hur helgens tävlingar känns än så länge.
Jag tyckte att Landslagstränigen var super bra, jag lärde mig otroligt mycket där.
Och helgens tävling är att, helt vinna msv b..... peppa peppa ta i trä!
och att rida nolla i msv a :D de är mitt mål med helgens klasser!
På lördag ska jag och elitlaget äta pizza och bowla :D mycket mys!
Träffa alla vänner man har saknat nu över vintrens pause efter tävlingar! :/
Men nu är allt igång och de kommer bli så jävla kul, rent ut sakt! (Y)
Så helgen kommer bli helt perfa! :D

Hörs, vi kanske ses i helgen vem vet.
aja hörs!


Ebbis!♥



Kommentarer
Postat av: Ebba :)

gaaaahh, superduper heta!!!! :D <3 <3

2012-02-17 @ 10:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0