Ny Header?

Vad skulle ni säga om en ny header?
Tycker ni att vi ska byta eller har kvar denna ett tag till! :)

Den är rätt najzig ändån! ;)
Eller vad tycker ni?

För de är ändå Emelie som gör alla vår header, dem är snyggast kan jag säga!
Jag har haft en massa bloggar, eller en massa.
jag har fat några, de har Emelie fått göra allt på!
Hon är jätte dukgit, om ni vill ha en ny header så fråga Emelie om hon kan göra dem.

Hon har många förfrågningar nästan varje vecka, men ingen har varit onöjd!
Emelie är grym!!




Glöm absolut inte bloggen ;) www.thejumpingteam.blogg.se






Fett snygga, vill ni se den snyggaste av alla Emelie har gjort till mig? :D
Den är fett grym!!!


image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0