sova, sova, sova!

Nu ska vi gå och sova, vi ska upp vid typ nio imon för sen kommer Julias pappa.
Då ska vi åka till Hässle och hämta Wendy och Ariel.
Julia ska rida dom båda på förmiddagen sen ska jag iallafall åka till Salsa.

Där har jag massor att göra, mocka fem boxar, fylla fyra hönät och Salsas mat.
Ska även försöka rida innan det blir för mörkt.
Mamma ska hjälpa till i stallet imon och sen går hon med mig nä jag rider.

Förra gången skulle hon ta ett kort med sin mobil,
jag frågade nog fem gånger om hon var säker på att det blev något kort.
Det va helt säkert tills jag kolla hennes mobil hemma...
Nä det var inga kort så vi får se hur det blir med den saken! 



Har en mapp med ovisade bilder som ingen har sett förut fotografen och jag.
Tänkt att jag kanske skulle kunne visa dom för er imon.
Lilla fina Salsa plutten! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0