Upp tidigt!

Jag hatar att gå upp tidigt, men jag behöver igentligen inte gå upp så tidigt! För jag hoppar imon näst sista klasen! Imon är de... La - ponny Msv b - ponny 125 cm - häst Msv a - ponny 135 cm - häst Så tävlingarna hål er på ganska länge imon! Men de är bara kul! :D Träffade min saknade vän Alice idag :D <3 De var jätte kul! :) Sen har jag träffat underbara personer som har hejat och hejar på mig när jag tävlar! Hihi, så gulligt! Jag och Annie har en egen fanclub! :P Idag var annie lika pigg som vanligt, laddad var hon också kan jag säga ! ;) Fick knappt in henne på framhoppningen hon skulle bara stå där och stegra hela tiden! :P Men jag fick hjälp in tillslut ;) Pappa var inte där just då när jag skulle in på framhoppningen. Så de gick som de gick!! Jag skumme vilja tack alla för fina kommentarer och sms och folk som har kommit fram till mig och säger att de hejar på mig! Jag är verkligen tacksam! Ni är för söta! :D Aja nu ska jag sova, jag bloggar från mobilen så de kommer inga bilder tyvärr! :( <3 Ni klarar er.... / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0