Vad jag fått idag

Idag har jag ju då fyllt år! :D
Har fått en cykel idag, en ljusrosa monark! ååh den är så gullig! älska.
Fick välja på båda röd, svart, vitt blå men valde så klart ljusrosa!

Har fått pengar av mormor och morfar och ett täcke av mami och papi+syrran.
Eller inte ett täcke, det där man har över täcket i olika färger, vet inte namnet ;)
Iallafall skiiiit snyggt, kan ni gissa vad det var på det? :D

Jo, det var en engelsk flagga på över hela täcket, så himlans läckert!
För er som inte vet då, först skulle jag ha en engelsk flagga på min ena vägg, 
men har ångrat mig för tänk om jag inte gillar det om ett år haha!
Så nu blir det vita väggar med täcke och kuddar med engelska flaggan på istället.

Det var vad jag fått idag, vet inte när vi ska fira mig med resten av släkten.
Kanske på torsdag lite mer med familjen och sen på söndag tror jag! ;)


Aa, nästan en sån cykel iallfall, hel nöjd! :D

Imorgon ska jag och min syster till stallet, mocka och fixa mat och lite,
sen ska hon rida får se vart hon rider, går la antagligen med henne :)


Salsas och min fina kvällspromenad för ett tag sen! :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0