Vet ni vad jag älskar med Jumpnerds?

Jo, att vi har en sådan blandning på olika nivåer om ni fattar.
Vi har allt i en och samma blogg ju.

Vi har båda inlägg från mig som rider på ridskola och en foderponny.
Sen har vi Julia som har en egen ponny och en på foder.

Salsa tävlas ju inte men rids ju hemma.
Annie hoppar SM och Wendy ska Julia tävla regionalt med först tror jag?

Jag tävlar på ridskoleponnys och förhoppingsvis på någon lokal med den.
Julia far ju på tävlingar och nu kommer Wendy tränas upp och tävla med.

Ni fattar skillnade liksom?
Här hittar ni allt, från lägre klasser till det högre klasserna ;)

Här finns det inlägg från P&J, lokalt ändå upp till nationellt och SM.
Vad mer för läsare kan man?
Kom igen nu, läs bara jumpnerds så hittar ni allt! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0