Vet ni?

Efter denna helgen ska Julia och jag praoa i två veckor?
På samma ställe, med bara en massa häst!

Första veckan som drar igång på måndag är på ridskolan här i stan.
Haha, vi har blivit lovade att rida maaaaassssaaaa ponnys på framför allt måndagen.
Då har dom vilat i fredags, lördags och söndags pga vi har haft tävlingar.
Snacka om att vi kommer ha några dunder pigga ponnys att ta itu med.
Men det är bara roligt.

Veckan efter det ska vi vara hos Anki Kvarnstrand.
Hon har en egen uppfödning och har mycket ungponnys hemma.
Det är därifrån Ariel kommer.

Iallafall där kommer vi få rida massor.
Jag ska rida och testa på en d-ponny, haha!
Det var en d-ponny som Anki pratade med mig om men stunt samma nu.

Kommer säkert bli jätte roligt där med.
Jag hoppas på två hel bra veckor.
Man slipper ju iallafall skolan i två veckor till, typ 3 veckors lov! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0