Windows Live Movie maker!

Om ni undrar vart jag gör alla mina filmer är de på Windows Live Movie maker!
Jag tycker de pogramet är jätte bra att arbeta med, de är snabbt och smidigt!

Jag har gjort alla mina filmer på de, jag själv har testat en massa pogram man gör filmer på.
Och jag själv tycker detta är ett av de bästa.
Ni som gör filmer själva vart gör ni de något pogram?? :D




Om just du vill ha en film.
Ex till försäljning eller om du har tävlat osv kan ni bara kontakta mig på min mobil eller kommentera på våran blogg så kan vi prata om de! :)
De kan ta mellan 1dag till 2 veckor att göra klart din film så du vet!
För de ta tid, jag är ganska noga med filmer! :)

Här får ni en se några filmer som jag har gjort! :)
Musik och allt får ni bestämma själva ;)

















Här fick ni lite smak prov från filmer jag har gjort osv ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0