Design

Sitter här och funderar lite om vår design.
Försöker få tag på Julia, eller smsade henne men hon rider nog just nu så hon hör nog av sig om en stund hoppas jag. Iallafall så är jag jätte trött på vår design.
Vi har haft den väldigt länge och den är uttjatat och enkel.

Jag och Julia vann även en design i en tävling,
ska bli jätte roligt att få en ny, för tjejen som ska göra den är grym! :D



Men vi har haft lite olika beskymmer..
Först så var det regnigt väder så nya sommarbilder kunde ej fotas,
jag åkte till Turkiet och det kan ni ju själva räkna ut att det inte gick då,
Nu har det vart dåligt väder igen och Jullan är iväg när jag kan och tvärtom.

Men nu har vi en STOR grejj på gång som gör att vi måste vänta,
tyvärr kan vi inte avsölja ännu men det kommer blir awesome, lovar!



Så vi kommer antagligen skjuta upp designen vi vunnit ett tag till,
då vi måste vänta på lite grymma grejjer som kommer blir sjukligt bra!

Då satte jag mig här och tänkte på att jag kan ju göra en egen design,
en simpel, stilren, fräshare och lite mer JUMPNERDS tills den nya kommer.

Låter det bra? För det kör vi på nu! ;)




Kommentarer
Postat av: Julia

Är de det som du berättade? :D:D <3

2012-06-02 @ 18:07:44
URL: http://jmichelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0