Kan inte förstå detta!♥

Att äns liv kan ta slut så fort?
Detta är helt obeskrivligt, det känns som det var igår vi skulle tävla KM i dressyr.
Vi hade tävlat massa dressyr tävlingar innan, vi vann alla!
Du var en häst som jag älskade så mycket.
Du betyder så mycket för mig än, ändå om det var så länge sedan jag red dig eller var med dig.
En gång i tiden var jag skötare på dig, men nu har du en ny.
Det var en stor sorg i hjärtat när Theresia blev det!
Men nu är det ok, du kommer alltid att vara en speciell häst.
Det är inte alla som kan komma fram till dig i hagen, du är rädd osäker men du är så snäll underbar kärleks full.
Jag tror du kommer att ha det mycket bättre i himmlen än att springa runt och runt flera lektioner om dagen som en ridskolehäst.
Du har varit på ridskolan i flera år, det är nog könt för dig att vila.
I veckas slut finns du förhoppningsvis inte, det kommer bli en stor sorg för alla om kring dig.
Mest för oss som förstår dig, vi så vet precis hur du känner.
När jag är hos Nova, jag känner nästan hans smärta.
Han är inte lika pigg och glad som han var en gång i tiden, han har lite hängiga ögon och det känns nästan osm han vet att tiden är inne.
Big love!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Jag försöker få sålt lite hästgrejer, jag behöver inte dem nu när ponnyn är såld :( Vore jätteroligt ifall du ville kolla! Alla priser är dessutom sänkta nu ;)

http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/june/bloppis.html#comment

Kram Elin

2012-06-03 @ 21:07:46
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0