-

Tänkte svara på ett par kommentarer, pallar inte gå till varända blogg och svara på kommentaren.
Så de gör jag nu!!
Svarar bara på dem inläggen som jag har gjort ;)

alva om Godmorgon! :):
Fin blogg :) Har ni båda egna hästar?


Svar: Tack! :) Jag har 1 egen då Poetic Annie, har en ponny som jag "lånar" som heter Wendy! 
Och så har vi jätte många flera hästar ungefär 17 hästar!
Emelie lånar/hyr en ponny som heter Salsa, som hon ska lämna tillbaka i juni!
Hon ska också låna en ponny i höst, de är en ponny som heter Clifden Galaway.


Ida♥  om Flum på bussen!:
Jätte,Jätte,Jätte intressant och bra blogg! ;) ♥

Svar: Tack så mycket, vi blir jätte glada för att ni tycker så!!



Emilia om Vill ni se?:
Haha, ja det hade varit roligt!! :D

Anna om Vill ni se?:
VISA!!!!
Svar till båda!: Fail filmerna kommer denna veckan om jag har tur, jag har inte haft tid alls för de denna veckan känner jag!!
men jag jobbar på de!!


Anonym om Är de någon mer som tycker som jag?:
Det är inte dem äkta bocaj

hanna M om Är de någon mer som tycker som jag?:
DET E INTE ÄKTA BOCAJ PÅ BILDEN! ;)

haha, jag tkr iaf att dom e snygga o dom passar mig iaf! ;)<3

Svar: förlåt, de var mitt fel!!
Jag tänkte inte så mycket på de..
De såg nästan lika dana ut.
De var Emelie som sa att Bocajen inte var äkta att de var börjes!
Visst faktiskt inte att de fanns ett par nästan lika dana!

Hanna: Yes dem är mycket snygga på dig!<3


Anonym om Sadlar!!:
du ska väl inte uttala dig om saker du inte vet, Charlies har nog gjort fel också ngn gång

Svar: haha, jooo visst!
Charlies har säkert också fel "någon gång" de har väll alla!
Alla kan inte vara perfekta hela tiden!
Aja, bra att du uttalar dig iallafall..... Dock fegt med Anonymt ;)

Elin Malmgren om Elin Malmgren & grålle!:
TAAAAAAAACK JULIA! jätte fin hjärtat!<333
Svar: vsg Elin!! De är bara kul att göra de!!
Tack så mycket gumman!<33

Emilia om Vad tycker ni om bloggen hittills? :D:
Jag tycker den är bra, intresanta inlägg!! ;)
Svar: Tack så mycket! :)

sofia om Uttagen till Baltic cup :D:
Alla som anmäler sitt intresse får ju vara med =)

Svar: Nej så äre inte!
man får anmäla till ett intresse, de var 31st som anmälde sig!
Då blir de 11 st som ska bort alltså är de bara 20st som får vara med och hoppar ;)

Så ligger de till!

Elsa om Uttagen till Baltic cup :D:
Grattis! :D

Svar: Tack så mycket! :D

Theresia om Vad tycker ni om bloggen hittills? :D:
Eran blogg är men ja tycker no gör lite för många onödiga inlägg, bara va ja tycker då (:
Svar: HAHA, vad är våran blogg thezzan? :P
hihi, ok då vet vi! :) <3 alla får tycka och tänka precis som dem vill! :)

Ida  om Plugga plugga!:
Hej!
Måste bara säga att jag tycker om att läsa er blogg :)
Jag googlade på hoppning o blogg, o hittade då eran som jag fastnade för!
Det är jättefina ponnys ni har. Speciellt Wendy fastnade för, kanonfin ponny! Har du haft henne länge? Det vore roligt om du kunde skriva ett inlägg om henne, typ när du fick henne, om du ridit in henne själv eller vem som haft henne innan, om ni ska tävla snart, hur gammal hon är m.m. :)
Med vänlig hälsning, Ida Johansson i Karlstad :)

Svar: Tjenare!
Tack för att du tycker de, vi blir verkligen jätte glada!
hehe, nej men se haha, allt kan man hitta på google :P
hihi, jaa hon är verkligen super fin tack!
Nästa Måndag den 12 mars har jag haft henne i 1 månad!
Jo, de kan jag verkligen göra! Jag gör inlägget i 3 delar!

Första inlägget alltså del 1 kommer imon kväll!
Del 2 på lördag kväll och del 3 på söndag!
Blir de bra? :)


Tack för alla kommentarer och tack för att ni läser våran blogg!! :D



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0