Att stretcha sin häst.

Är det något ni brukar göra?
Varje dag, efter hårda pass eller bara efter tävling? :)
Jag ska säga att jag är sämst på det, har några anledningar om det.

Anledning 1.
Jag har inte haft någon ponny under längre tid så jag behövt strecha,
då har det alltså inte kommit in som någon daglig rutin.

Anledning 2.
Jag har liksom aldrig riktigt fått lära mig hur jag strecha,
dock vet jag ju hur man gör för det är inte så svårt.
Men jag har aldrig haft någon i min närhet som sagt att jag ska testa,
så det har aldrig blivit av! ;)

Anledning 3.
Haha Salsa fattar inte hur man strechar...
Hon är ju som hon är min lilla tjej, tar hundra år innan hon slappnar av.
Och bakbenen är inget att tänka på äns,
då sparkar hon bara, hehe! ;)



Ikväll kommer det ett inlägg om lite olika övningar på hur man kan stretcha.
Håll utkik vettja! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0