Cykla, stall, duscha

Kom hem från skolan vid tre och åt,
sen vid halv fem cyklade jag till Hanna och vi drog till stallet.
Där fixade vi allt och sen skrittade vi ut.
Jag trvade och galopperade lite bakom om ni fattar? ;)
Salsa var snäll, tvärnitade en gång för det var något läskigt,
så höll på att trilla av hahaha! lille bebis hästen <3
image description
Nu har jag kommit hem från stallet och det känns i benen,
tror det är 4 km att cykla ungefär så 8 km har jag cyklat.
Nu är det dags för duschen sen åker jag till Hanna och sover där.
Kommer bli jätte kul! :D
japp, så normala! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)



Julia hade kommenterat min blogg :D

Och jag är jätteglad för kommentarer. Det är jätte trevligt att ni kommenterar ;)



Jag undrar har ni gjort er header själva? Isåfall hjälper ni folk?? Såklart blir ni ju länkade isf. Hoppas ni vill hjälpa till för eran är sjukt fin <3

2012-03-30 @ 23:37:19
Postat av: Emma

Oj glömde skriva vem det var ifrån ;)

2012-03-30 @ 23:38:07
URL: http://emawalin.blogg.se/
Postat av: Julia vm

Fin blogg! Kolla in min?? :)

2012-03-31 @ 07:53:11
URL: http://tavlingsryttarenss.blogg.se/
Postat av: Inga

Guud,, ni 2 är så grymt söta bååda två!!:* sv;; Asså de e lite olika från dag till dag,, men har inte alls stor blogg,, kanske bara runt 20-30 läsare om dagen,, så inte alls Mycket,, men som sakt får ja mera för varje dag..;pp de beror ju på hur många ni har,, men om ni har mera så kan ja kommentera på eran blogg sen när jag typ har 50 kanske..?? Eller vad vill ni??:*



Btw hur många har ni typ om dagen??:** Kram!!

2012-03-31 @ 21:46:46
URL: http://flingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0