Dagens tävling gick kanon! :D

Hoppade msv b + 5 idag = 115!
Hon var så fin på framhoppningen, startade som nr två idag tidigt!
Jag vet, de var lagklass idag så jag gick ut först i laget! Stolt... :P HAHA

Gick in glad och gick ut nöjd, fick två ner. Rev trean och där alla säger att jag kom bra de tyckte jag också.
Men hon rev, slarv? eller så var de något annat för men hoppade mot den öppna utgången där alla stod.
Men vet aldrig vad som händer där!
Rev de och sen rev jag något hinder mer, kommer inte ihåg vart.
Men lagledaren sa att jag inte kunde gör något där heller, alltså var de något som inte stämde.
Men Annie var klockren och jätte fin!





Hittade också några bilder som någon tjej hade tagit jätte fina bilder!
Detta är bilder från msv b igår men får kolla senare om någon från msv b +  har kommit upp snart!



Detta är några bilder, HAHA.... på samma hinder men ändå!
Jag har fler dem kommer senare ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0