Dressyr tränare!

Jag tycker dressyr är välditg viktigt, jag har tränat för en massa tränare!

Min första dressyr tränare var Christina Petersson jag tycker inte hon var så bra!
Jag red för henne i 3 år, jag red bara ruter S spår hela tiden varje tisdag i 3år!!!!!

Fatta att jag tröttnade! De var verkligen inte kul! De var ju inte precis svårt.
Jag red för henne mer Hot Shot!



Jag har också ridet för Sussani Häggqvist hon var grym!
Hon red jag för med Kitten.
Hon var jätte duktig red för henne så länge jag hade Kitten!




När jag fick Annie så testade jag att rida för henne med Annie!
Men Annie får ryk i sitt höra när hon tycker de är tråkigt, de gjorde hon precis hela tiden.
Jätte jobbigt, så jag kunde inte rida för henne när Annie gjorde så hela tiden.

De roligaste var att hon bara gjorde så när jag tränade för henne inte när jag red för Johanna eller själv.
Så jag har inte direkt haft någon dressyr tränare med Annie, har istället fått hjälp av Johanna som också hoppar upp på Annie och rider ibland! :)




Har också ridet för Karin bagge hon är super duktig!
Jag red för henne när jag paroade tillsammans med Emelie, jag red Sussie då.
Hon var jätte duktig, jag fick verkligen om henne på ett helt annat sätt när jag fick veta hur jag skulle göra!

Hon är också en dressyr domare, hon är jätte duktig!


(en bild när jag och Elin red själva) en ganska bra längning ändå, hon är bara 4 år ;)


vad har ni tränat för någon tränare??  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0