Emelie och jag!

Snart ska jag och Emelie åka till Anki vi ska rida ponnysarna igen! :D
De är så kul att se ponnyerna uppveklas och bli bra ponnyer.
Vi ska hoppa en banan inför pay and jumpen nästa vecka, som vi kanske ska vara med på.
Dock är inte Anki hemma då, vissa ponnyer är hos Frida men de skulle vi lösa hur vi gör imon med att köra in dem.



Ariel: Ariel har vi pratat om att jag ska hoppa
40 eller 50 cm ska bara in och hoppa en klass, för dem orkar inte mer än de!

Tucson: Tucson skulle jag hoppa 70 eller 80 cm för han är så stabil och säker!
Kollar nästan aldrig på hinder, han har iallafall inte gjort de än.

Ska också hoppa Wendy då 90 och 100 cm ska jag hoppa på henne!
de kommer bli ganska stressigt den dagen men de ska jag fixa så jah hinner med allt! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0