Fotad!

Idag belv jag fotad av bästiis Emelie!
De blev fina bilder, dem jag iallafall dem jag såg. :)
I början red jag dressyr sen så gick vi runt lite och fotade.
Ex, i skogen o fram för skogen o galopperade i skogen jaa, mer än de var de nog inte! :)

Annie var inte så arbetsvillig idag, men hon jobbade ganska bra i slutet av dressyren!

Flyttade henne lite för skäncklen och försökte få henne arbeta under sig.
Hon ville ju inte arbeta, så de gick inte så jätte bra med de.
Får ta de imon, för imon ska jag rida igenom henne i tävlingen på lördag! :)
Mer om de får ni veta imon.


(Minnen♥)

Åkte sen till Hässle och red ut Wendy, red henne i bakarna där.
De tycker Wendy är super kul, men hon tyckte de var lite jobbigt! ;)
För vi har väldigt branta bakar där ute i hässle.
Så dem får verkligen arbeta med ryggen och bilda muskler! hehe
Och de var super mysigt att rida ut idag får de var solnedgång och klar blå himmel!


Ska be någon av mina fina underbara vänner att fota mig med henne någon gång i hässle också.
De är så mysigt där ute, iallafall vid sjön + solnedgång + fin ponny + fin ryttare hihi! ;)



(idag när jag red ut♥)


Fina flickor jag har!
Vad tycker ni om dem? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0