Go JUMPNERDS!

Förlåt, jag skrev igår att jag skulle vara taggad att blogga!
Men de var innan jag visste att jag hade mycket att göra! :O
Igår red jag ett dressyrpass på Annie, hon gick hur bra som helst.
(idag ska jag rida ut)

Wendy fick jag rida inne med för de blev mörkt rätt fort.
Jag vill inte precis rida ute i kolmörker och inte se något!
Wendy gick jätte bra, hon var avspänd och fin.
Lyssnade mycket bra och allt, tror faktiskt att de kommer bli en bra hoppträning idag! :)

Men nu menar jag med Go JUMPNERDS är att jag ska tagga  allt i helgen, för jag ska ha mitt bärbara internet så jag kan blogga helt som vanligt där ifrån Grevagården. :D
Så ni verkligen kan följa mig hela dagarna i Grevagåden, de ska tagga tagga tagga! :D

Emelie kommer nog vara den första som jag ringer eller smsar om de går bra i helgen!
Såklart kommer jag kontakta mina bästiisar som står mig som närmast! :D




Emelie♥ (Emllan)




Theresia♥ (Thezzan)




Hanna♥ (Hannis)


Elin (Bengt) HAHA, du är min bästiis, men jag har bara gammla fina bilder på oss och roliga bilder på oss nu!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0