Har ni tänkt på en sak..

Att alla de största stora hästbloggarna har minst en egen häst?
Kom och tänka på det för ett tag sen och alla har ju det.
Eller iallafall alla dom som jag läser.

Dressyrmupparna har ju varsin häst och Linn rider ju hennes mammas häst ibland,
Johanna Grant har två och likaså Sara Carlsson.
Linn Olsson har jag ingen koll, men en egen och en som hon lånar va?
Nellie har en egen, lånar en och rider en annan ponny ibland.
Sofia Genne har väl två egna, en utlånad och en hemma + en låneponny?

Det är av dom storhästbloggarna jag läser som har egna ponnys/hästar.
Sen finns det säkert fler ganska storbloggare men dom följer jag inte.
Egentligen läser jag inte Sofia och Linns alls.
Och Saras och Johannas kikar jag bara in på ibland.
De andra följer jag ganska ofta iallfall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0