John Whitaker!



Världens snyggaste Sadel om jag skulle få säga något då!
Lätt att jag skulle vilja ha en sådan sadel.
Den är snygg, skön och väldigt passade!

John Whitaker är alltid snyggt, iallafall med alla deras kläder och de.




Hittade en massa smått och gått när jag tittade på google lite :D
Åhh, tänkte mest såhär!
Den vill jag ha och de och de och varför inte den! :P
Allt ska bara va så himla dyrt. De är mest det som är synd!
Annars skulle man nog ha hur mycket som helst.

Om jag ska erkänna så är JW mitt favorit märke, för de är så snyggt!
Jag älskar verkligen deras färger, de är så stilrena och allt är snyggt! :D



Hittade också stigbygglar i JW :D
Åhh, snyggt snyggt snyggt! Nu kanske jag bara säger de för de är John Whitaker men de är grymmt snyggt!
Visst, tycker inte ni de med?





De bästa med JW är att dem bara mest har snygga kläder och utrustning till hästen.
Dem har snygga färger som är stilrena och passar till allt!
Jw passar både i hoppning och dressyr vilket är bra.





Snyggt snyggt snyggt!

Är de någon av er som gillar Jw mycket? eller är de bara jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0