Känner någon igen Clifden?

Jag undrar om det kanske är någon av er läsare som vet vem Clifden är?
Någon av er kanske vart på vedbände och sett honom? Kanske har någon av er ridit honom? :)

Visst, jag har inte några stora förväntningar på att ni vet något om han för han är ju inte världskänd, men ändå.

Jag har pratat lite med en som hyrt honom innan, hon tyckte han var jätte go osv! Det är också så att min kompis visst vem som hade haft han innan, och visste han är väldigt stabil och så. Min bästa vän har även ridit han en gång, haha!

Jag hade tänkt och fixa ett inlägg med lite info om han, så gott jag kan. Tänkte att någon kanske vill veta lite vem det är och så. Hoppas verkligen en toppen hyrtid till hösten! :D

/ Emelie


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har varit mycket ute på Vedbände.Och Clifden är en av mina absoluta favoriter. Jag tycker personligen att han är väldigt svår att hoppa och där går vi inte riktigt ihop, mest för att min ponny som jag har hemma är så olik honom. Hur som helst så är han väldigt duktig och supergosig. Jag tror att ni kommer få det jättebra ihop. Älskar förresten Salsan också, saknar henne <3

2012-03-16 @ 16:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0