Känner någon till Salsa?

Är det någon av er läsare som känner igen Salsa? :)
Kankse har någon av er sett henne på Vedbände, eller hyrt henne till och med?

Skulle var kul och om någon hade sett/hyrt/ridit henne eller liknande?
Inte för att hon är känd men 1 person kanske har träffat henne som läser detta?



Det har faktiskt hänt en gång att Salsa blivit igen känd! :D
Det var när hon och jag var och tävlade i Svarttorp.

Jag höll på att gå runt på anläggningen för att hålla igång henne,
så skulle jag precis gå till mina kompisar som fikade eller nått.
Då blev jag helt plötsligt stoppad av två tjejer! :D

Dom kom fram till mig och frågade om detta var Salsa.
Ja sa jag och så berättade dom att dom kände igen henne från Vedis.

Minns inte riktigt vad vi sa mer men dom önskade mig lycka till,
hehe, men det hjälpte inte precis! ;)
men jag tar på mig det, fast hon kunde ställt upp lite menmen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0