Massa bilder

Thezzan lyckades ta 784 kort på mig och Julia idag!!
Alltså, hur lyckas du Thezzan? ;)

Iallafall så blev det massa bra kort och säkert lika många failade kort med.
Ska sätta mig och sotera och rensa alla kort.
Hoppas verkligen jag hinner redigera det flesta iallafall.

Om jag hinner redigera så kommer det massa bilder ikväll.
Annars kommer dom upp imorgon eftermiddag, måste hinna blogga lite också.
Fixa tidsinställda tills imon också!

Man ser verkligen på statistiken när vi bloggar och fixat tidsinställda.
Vi tar på oss det dåliga uppdateringen idag, haha! ;)
Har faktiskt vart i stallet i 3½ timme så hoppas ni har förståelse.


Salsi på vedis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0