Mitt dröm jobb!

Mitt dröm jobb är att få arbeta med hästar!
Jag skulle älska att vara hopptränare, för jag gillar att hjälpa folk med deras problem!
Eller skulle jag också vilja vara ridfröken på en ridskola!



Fatta att vara hopptränare!!
Att kanske vara ladslagstränare! :D
Åka runt om i världen och hålla träningar, fatta vad man lär sig mycket!
De skulle vara super kul, ändå kan man skötta sig själv och till och med tävla själv.
Då kan man ha träningar för sig själv typ, haha nejdå! :P

Nej man tänk så cool, åka runt i ex paris, tyskland och irland och träna :D
De är super coolt verkligen :D
De skulle jag lätt vilja jobba med!





Eller en ridlärare då, för jag gillar att lära ut och hjälpa!
och få se olika hästar hjälpa till och bestämma mycket!

Ha lektioner, träffa nya människor, ta hand om hästar osv.
Hopptränare eller ridlärare ;)
De skulle verkligen vara mitt dröm jobb! :D

Vad är erat dröm jobb?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0