Packat och klart. Snart rullar bilen till Baltic! :D

Vi åker vid 1 här ifrån Vetlanda, ska åka förbi jönköping också...
Hmm, vad jag ska köpa där från ni reda på när vi har kommit fram dit!
Ska nämligen ha bärbat internet så jag kan blogga där ifrån också.
De är nytt så jag hoppas att de fungerar, ska testa de sen n'r jag har bloggat klart!


hehe, har också försökt tvinga med mig Emelie till Batic men de gick inte :(
För vi brukar alltid bo på hotell, för vi har gratis hotell för våran sponsor.
Men alla hotell i hela skövde var bukade, inte ett ända rum fanns.
Så våran sponsor fixade en husbil! :D
hehe, så nu ska vi bo på tävlingsplatsen!

Om någon ska dit och kolla eller något annat, om någon ser en vit thule transport så är de nog våran! ;)

Detta kommer bli fett najs, synd att jag inte fick med Emelie.
Men hon ska hänga med mig till nästa meeting istället! :D




Wiho, Grevagården här kommer jag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0