Pannband

Tänkte ta upp lite pannband och vad jag tycker om dom.
Här kommer ett par av alla som finns, både hissar & dissar :)


Blingbling pannbanden tycker jag passar både till vardag och till tävling,
men mest till vardags. Dem finns i både strass och i äkta swarovski.
Som sagt snygga tränings/vardagspannband men funkar till tävling också.
HISS


Äkta 2 stenigt swarovski pannband, hur snygga som helst.
Passar hur bra som helst till tävling, dom glittrar jätte mycket också.
Tycker priset är dyrt för ett pannband, typ 600:- tror jag hos Charlies,
men så snygga som dem är kanske det är värt det! :)
HISSHISS



Pannband från Glen Gordon, tycker dom är väldigt fina.
Lite annorlunda och inte lika många som har ett sånt.
Finns svart med både silver och guld, likaså brunt finns med silver och guld.
Vilket är bra om man har ett svart träns med guld vilket kan va svårt att hitta..
Gillar inte riktigt ringarna emellan de stora "symbolerna", drar ner lite.
Men snyggare i verkligheten tycker jag.
HISS


Flätade pannband är riktigt snyggt och inte jätte många som använder.
Tycker man ska ha flätade pannband om man har en stilren outfit.
Har man mycket udda schabrak, hjälm, kavaj osv så blir det för mycket.
Men har man en mer neutral outfit så gör flätade pannband outfiten snyggare.
HISS


Ett v-ringat pannband som är platt, fult fult och återigen fult.
Jag gillar verkligen inte pannband som är platta dom ska vara runda,
eller inte helt runda med dom ska vara rundade på utsidan.
Tycker även inte om när som är så djupt v-ringade, ser konstigt ut på hästen.
DISS


Klinkerspannband tror jag dom heter, för det är klinkersstenar på.
Riktigt fula tycker jag, speciellt när man matchar en nosgrimma med sånt på.
Tycker inte det är så jätte fint och känns lite gammalt och tråkigt.
DISS

Håller ni med mig och något eller tycker ni olikt?
Skulle vara kul och höra lite vad ni tycker om för pannband,
för allt varierar ju jätte mycket beroende på vilken smak man har :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0