Ridkläder eller vardagskläder?

Som den ridtjej jag är så älskar jag att köpa ridkläder,
speciellt framför vardagskläder.
Jag har inget emot att köpa vanliga kläder men hellre spara till ridkläder.
Om jag står mellan ett val att köpa en KL kofta för ca. 1000:- eller en vanligt kofta, hade jag inte äns tänkt på det.
Jag hade aldrig köpt en vanlig kofta för det, Isåfall måste den vara riktgit speciell.
Om jag väljer mellan en tröja från Början för 100:- eller en KL tröja för 999:-
så vill jag mycket hellre ha Kingslands tröjan.
Men nu till det vi egentligen pratade om, vardags kläder eller ridkläder?
Jag känner att jag har egentligen tillräckligt med ridkläder nu.
Visst jag sparar till saker men jag ska verkligen köpa nya vardagskläder istället.
Min garbråb eller hur det stavas är tom och tråkig.
Jag känner verkligen för lite nya kläder till skolan istället.
Ridkläderna räcker gott och väl och än behövs inte mer sen sommaren iallafall!

Vad föredrar ni? Köpa vanliga kläder eller ridkläder?
Hehe, kan inte motstå att köpa ridkläder, det är ju ändå i stallet jag lever typ ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

dom är såå snygga ju! :D<3<3<33<3<3<3<3<3<3

2012-03-19 @ 15:43:02
URL: http://compes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0