Sv på kommentarer!

Angelica om Hv Polo!:
Fin blogg!
håller med skulle också vela ha ett par roosa ;)
men vet du vars dom säljer sånna? tacksam för svar!
/ Angelica- kulltorpsbrama :)


Svar: Säljs på Charlies i Jönköping vet jag iallafall! ;)



lisa<33 om Prov Ridning Poetic Annie!:

Shit vad duktig du e, din ponny med! ;) <3
Hur hög är Annie?
Vad kostade Annie?
Vilken är din favorit tävling med henne?

Kram du är bäst JULIA <3<3<3<33<3 Min idol

Svar:
Annie är 137cm ;)
De tänker jag faktiskt inte berätta de är privat! :)
Hmm, den var svår!
Jag tycker många tävlingar är min favorit, men mest är de nog sm från Helsingborg! :D
Där vi också kom 9a i sm!!
Minnen bara!<3

Tack så mycket!







Ni är bäst våra läsare!! :D♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0